reklama

Výlev pocitu

Len krátko k tomu, čo práve teraz prežívam, aký hnev a smútok sa vo mne bijú. Dnes krátko po polnoci som dostal telefonát od mojej sestry, že môj starký sa už nedožije 83 narodenín, ktoré by oslávil v marci. Veľmi smutný deň to je

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nevedel som ani ako mám reagovať na takú správu a neviem to ani doteraz. Mám v sebe hnev na to, že som nemohol byť s ním, rozlúčiť sa, posledný krát ho pohladiť. A to len preto, že som musel odisť z môjho rodného mesta pracovať do Bratislavy. Musel som, lebo pochádzam z hladovej doliny.

Len preto, že človek nemôže pracovať vo vlastnom regióne, musí opustiť rodinu. keď človek zarába slušnejšie, môže prísť domov tak raz za dva týždne. Ak zarába tak ako ja, tak môže nanajvýš raz za mesiac. Koho toto trápi, že človek je nútený rozbiť si rodinu, len preto aby mohol prežiť? Koho? Nemohol som sa stretávať so starkým častejšie, nemohol som s ním zažiť nové veci, na ktoré by som mohol spomínať do konca života. Zostávajú mi spomienky keď som bol dieťa a teenager. To, že ma tento systém obral o kopu nových spomienok s mojim starkým, na to nezabudnem. Nech ide taký systém do riti.

Emil Sútor

Emil Sútor

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občan za dverami ale s kukatkom smerom dnu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu